dissabte, 24 de desembre del 2011

Taxonomia del bloom

Pel que l’esquema de la taxonoma del blink extret de la pàgina d’eduteka, ho relacionem amb:

Crear: hem dissenyat, construït, planejat, produir, etc. El nostre blog d’aprenentatge, els programes com el Movie Maker, el Pearltrees, el CmapTools, el Google Docs, el Prezi, entre d’altres.

Avaluar:  hem revisat, formulat, criticat, experimentat,provat, estructurat els programes com: el Google Docs, el Prezi, l’Scratch, el Mister Wong, entre d’altres.

Analitzar: hem comparat, analitzat,estructurat amb programes com el CmapTools a l’hora de crear esquemes, el Mister Wong per tenir totes les pàgines preferides emmagatzemades, el Google Reader per tenir les notícies classificades, entre d’altres.

Aplicar: hem implementat, utilitzat i executat tots els programes al llarg del semestre com: el Google Reader i Docs, el Movie Maker, l’Audacity, el Prezi, el CmapTools, el Mister Wong, l’Scratch, el Pearltrees.

Comprendre: hem interpretat, resumit, classificat, comparat, explicat i exemplificar. Ho hem pogut fer amb els programes CmapTools i Pearltrees.

Recordar: ens ha permés reconèixer, descriure, identificar, localitzar.
Si ho fem amb Gitic ens referim al Twitter, al Mister Wong, el Google Reader, entre d’altres. En canvi si ens centrem a Coed, ho podriem relacionar amb el qui ets tu, quan vam fer la descripció d’una persona a través d’una imatge. 


Si ens basem amb el bloc, ens ha servit per explicar i avaluar les classes de Gitic i de Coed.Les hem analitzat fent una petita entrada sobre allò realitzat. 
Hem aplicat tots els programes utilitzats a classe.Ens ha servit per compendre de manera més fàcil la feina i per últim tenim un bloc on recordarem perquè serveixen els programes en qüestió i quines són les seves utilitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada